قبلی رو چه جور آدم میکنی
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 320
:: باردید دیروز : 545
:: بازدید هفته : 320
:: بازدید ماه : 9102
:: بازدید سال : 30859
:: بازدید کلی : 234143
تبلیغات
<-Text3->

قبلی رو چه جور آدم میکنی

 

 

              

 

 

 

 

مگه این طفلی چشه e045.gif؟!!!بچه به این خوفی !!!

 

a020.gifg045.gif

 

 

 

یه هفته تو دستشویی نگهش میدارم !!!a018.gifc026.gif

 

 

 

 

به به !!!میندازمش جلو تمساحامون !!!e015.gif

 

 

 

 

هرجا دیدمش بهش زبون درازی می کنمو!!واسش ادا در میارمn045.gif !!!a036.gifa016.gif

 

 

 

 فقط زنش میدم !!!d018.gifd054.gif

 

 

 

 

 

 

می کنمش تو یه شیشه میندازمش ته اقیانوس اطلس !!!g040.gifconnie_mini_bump.gif

 

 

 

 

همچین آدمش کنم ،داستانش بشه صدتا کتاب !!!k026.gifk014.gif

 

 

 

 

قاپ عجقشو می دزدم !!!a062.gifa074.gifa102.gif

 

 

 

 

موبایلشو میندازم تو چاه دستشویی !!!h048.gif

 

 

 

خیسش می کنمو و هی میزنمش !!!!آی می چسبههههههه ها !!!a049.gif

 

 

 

 

با برو بچز جمع میشیم و هی پچ پچ می کنیمو !!!بش می خندیم !!!a108.gifh020.gif

 

 

 

 

10 بار با ماشین از روش رد میشم  !!!e040.gife025.gif

 

 

 

 

 

 می فرستمش سربازی !!!d018.gif

 

 

 

 

 از اول بزرگش می کنم !!!a124.gifl062.gif

 

 دزدکی با مسواکش ،دندونای هاپومو مسواک می تونم !!!تا دندوناش بریزه !!!n025.gifo015.gif

 24 ساعته می کوبم تو کلش !!!g080.gifh030.gif

 

  با قلقلک شکنجش میدم !!!n025.gifیه گوله حرومش می کنم و یه عمر با خوشی زندگی می کنم !!!g035.gifd020.gif

 

 یه حالی به عسکش میدم !!!

 روبه روش میشینمو هی انگشت تو چشش می کنم !!!a030.gif

 قطع امید این آدم بشو نی !!!a025.gifk055.gif

 سیاه چالللللل!!!a038.gifa022.gif

 منفجرش می کنم !!!o010.gifa088.gif

 

 اینترنتشو قطع می کنم !!!d054.gifh036.gif

 

 

 کیبوردشو دست کاری می کنم !!!d022.gif

 

 

 اگه آدمش کنم ،دیگه به کی بخندم ؟!!!a040.gifc035.gif

 

 

 

 پشته سرش حرف در میارمو کلافش می کنم !!!a112.gifa068.gif

 

 

 مجبورش می کنم لباساشو در آره و برقصه !!!بعد فیلمشو واسه همه بلوتوث می کنم !!!e014.gifg030.gif

 

وقتی داره جلو بی اف /جی اف اش بستنی می خوره می کوبم زیر بستنیشو از خنده ضعف میرم !!!!h040.gifa025.gif

تو قطب شمال قالش میزارمو 

توکل به خدا می کنم...!!!63izs7n.gif!

!!میام کنار سواحل هاوایی آفتاب میگیرم !!!2029.gifstudsmatta.gif

 

 مزاحم تلفنیش میشم!!!کلی باش لاو می ترکونمو صداشو بلوتوث می کنم !!!loudlaff.gifLaie_28.gif

 آدم زرنگ لم کارشو دست کسی نمیدهswear1.gif !!!بلدم چیکارش کنم !!!4076.gif

 اینقدر آمار بد به خواستگاراش میدم که آرزو شوور کردن بمونه کنج دلش !!!hippie4.gif

 می فروشمش نون خشکی همه پولشو سوسولات می خلم !!!!c030.gif



تعداد بازدید از این مطلب: 422
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : عباس
تاریخ : شنبه 8 شهريور 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید